De fiecare dată când am primit, am dat înapoi. De fapt, aș îndrăzni să spun că întâi am învățat să dau și apoi să primesc. E o mare înțelepciune în a înțelege că, pentru a obține ceea ce vrei tu, trebuie mai întâi să-i ajuți pe alții să obțină acel lucru.
Așa a apărut, în 2014, ideea a ceea ce este astăzi #ConstruimPentruViitor prin intermediul căreia am oferit timp, expertiză și suport cu scopul de a deservi nevoile de marketing și comunicare ale celor care nu au resurse, dar care oferă, la rândul lor, comunității. Toate proiectele le găsești aici, pe site.
10 burse în valoare de 1500 euro pleacă către 10 studenți care urmează să se angajeze în această perioadă de tranziție într-o lume digitalizată, pentru incluziune socială.10 burse constând în Cursul Intensiv de Branding Personal, curs adaptat digital după cartea “Brandul tău personal ești Tu”, publicată în 2018 și booklet-ul aferent ei publicat în 2019, curs pe care deja l-au descoperit unii dintre voi, aici:
Acest curs este construit în jurul a 4P(ași), astfel:
• Descoperă-te prin autocunoaștere
• Diferențiază-te prin propunerea unică de valoare
• Dezvoltă-ți o strategie de brand personal
• Livrează-ți brandul personal printr-un Self Marketing Plan.
Cursul oferă insight-uri continue datorită celor 37 de lecții simple, 14 worksheet-uri cu exerciții practice, 4 template-uri și a 2 meditații.Dezvoltat pe 8 module, acoperă subiecte ca:
• Autocunoaștere: ce valori, abilități, pasiuni și trăsături de personalitate, talente, credințe învățate, limitative din subconștient care te sabotează, și stiluri de învățare ai,
• Nivele de conștiință: care sunt cele 4 nivele de constiință și unde te afli tu, dar și cum să te raportezi la lumea din jurul tău cu ajutorul celor 4 corpuri: fizic, mental, emoțional și spiritual,
• Elemente ale brandului: cum sunt construite cele 4 elemente ale brandului: Sinele de bază, Sinele Calificat, Sinele Extins și Sinele Comunicat,
• “Cu gândul la final”: care este misiunea și viziunea brandului tău pentru 1 și 5 ani, dar și care este factorul WHY, aspecte pe care le vei afla cu ajutorul unui exercițiu de vizualizare creativă,
• Unicitate: care este poziționarea, diferențierea, Unicitatea, Autenticitatea și Darul tău nativ,
• Publicul țintă: care este targetul și/sau audiența ta și cum să folosești Harta empatiei pentru a empatiza cu acesta și pentrtu a le afla nevoile și pentru a crea Propunerea ta Unică de Valoare (UVP),
• Strategie de brand personal: cum să dezvolți o strategie de brand personal cu scopul de a formula un mesaj clar și o imagine profesională potrivită personalității tale,
• Self Marketing Plan: cum să iți livrezi brandul personal printr-un plan de marketing, ce strategii de contact (networking) să folosești și cum crearea povestii tale personale cu ajutorul storytelling-ului îți transformă propunerea de valoare (UVP) în propunere de servire (USP).
Inițiativă #ConstruimPentruViitor în colaborare cu Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău, Departamentul de Consiliere Profesională.